Monday, April 18, 2011

Bila tak pegi sekolah..

Pada hari minggu yang lalu, aku telah dibuli oleh dua orang budak. Tanak tido, tanak pakai baju. Lari-lari dan sepahkan rumah sambil jerit-jerit...Aiyooo..rasanya gegendang telinga aku ni perlu kena servis. Dan kena massage jugak la badan ni sebab super penat sudah!

Bila hari minggu dan diorang tak pergi sekolah, memang letih layan kerenah anak-anak aku ni. Kadang-kadang nak marah, kadang-kadang nak gelak pun ada. Buat benda-benda tak logik, lepas tu muka selamba je sengih-sengih. Heee...geramnyaaa...! Tapi itu la asam garam besarkan anak-anak kan? Kita kecik-kecik dulu takde la baik mana pun, entah-entah lagi nakal dari diorang.. Tapi mak aku rilek je. Perghh...memang tabik spring kat mak aku.

Ni ada beberapa keping gambar diorang ketika berjaya membuat nakal tanpa rasa bersalah. Pitam makcik!!


Aktiviti protes tanak pakai baju..Damia ni terpengaruh dengan adik dia, memula elok je pakai t-shirt. Tengok adik berlenggeng dia pun tetiba tanak pakai baju jugak. Apaaa raaa...patutnye yang kecik terpengaruh dengan yang besar, ini sudah terbalik pulak! Tengok tu, Eusoff pegang rotan..sapa nak pakaikan baju kat dia, dia sebat dengan rotan tu...Haish!








Eusoff gosok gigi pakai berus kening aku...Adoiii! Abis jahanam barang-barang mekap aku... P
engsan!



No comments:

Post a Comment