Tuesday, April 10, 2012

Yayyy... dah apply kad!

Assalamualaikum..

Semalam bawak Eusoff pegi jumpa Psychiatrist. Walaupun sampai pukul 9 pagi, dan dah ramai orang tunggu utk jumpa doktor, alhamdulillah cepat jugak giliran Eusoff dipanggil masuk berjumpa doktor. Doktor tu namanya Dr. Fauziah Hanum. Lepas bagi dia baca referral letter dari NASOM 1 Stop Centre tu, dia pun terus je endorse borang OKU Eusoff yang dah siap diisi. Cepat dan pantas tak sampai 15 minit pun. Dari hospital kami terus pegi ke JKM dan appyly kad OKU untuk Eusoff. Kat sana pun tak ramai orang.. Proses apply dan ambil gambar Eusoff pun tak lama, sekejap dah siap. Eusoff pun cooperate dengan baik. So, cepat kerja dan selesai urusan kami dengan cepat dan lancar. Alhamdulillah...syukur.

Tengok baru pukul 11 pagi..nak ambil kakak dari sekolah pun masih awal, so kami pun balik rumah. On the way tu singgah kedai beli ikan dan sayur dan balik terus masak. Dah siap masak, bagi Eusoff makan lepas tu pegi ambil kakak kat sekolah, hantar dia pegi taska dan terus shoot pegi hospital semula sebab petangnya Eusoff ada Speech Therapy.

Agaknya sebab dia dah kenyang, mata pun ngantuk sekali dengan badan letih sebab dah bangun awal dan pegi sana-sini..Eusoff pun boring. DIa tak cooperate sangat la..tapi bila ajak main masak-masak dia ok.. (Tah kenapa Eusoff suka sgt main masak2... kat rumah pun pantang lepa jawabnya habis sayur kena cincang). Nak jadi chef kahh?? ;))

Ok..sekian laporan dari saya hari ini. Di bawah ni adalah gambar-gambar yang tiada kena-mengna dengan laporan di atas. Gambar 2 orang kekanak riang sedang bermain air dalam plastic swimming pool yang baru beli kat Giant hari Ahad lepas menggantikan pool yg dah rosak. Yang ni saiz dia beso sikit..harap2 tahan lama la yang ni. Huhuu...





Eusoff dengan rambut pesen baru... Hensem tak??







Gediknye kakak...adesss!

No comments:

Post a Comment