Wednesday, April 4, 2012

Drool Master...Oh yeah!!

Assalamualaikum...

Hari ni saya nak buat entri yang cute-cute dan sweet-sweet.. (Berjaya ke ni??) Saya nak ringankan kepala yang serabut..Nak pulihkan mood dengan menatap wajah si Drool Master ini.. :))



Yaaa...budak kecik ini dah ada 2 BATANG GIGI!! Awas..walaupun gigi tu kecik, tapi kalau kena gigit buleh menyebabkan mulut anda berdecit menahan kesakitan.

Ouchh!!




Yesss...this little guy here is DAMN SERIOUS when it comes into BITING! Please be careful when you are around him yaa..?

Selain dari gigit orang, si kecik rambut cendawan yang selalu dimistaken sebagai baby girl ini (macam girl kahh?? :p) suka menggigit permainan, kerusi meja, couch, stereng kereta, buaian, beg sekolah kakak dan semua yang berada di laluannya... Dengan air liur meleleh tanda kemaruk yang tak sudah, dia akan mendekati anda dan NGAP! Serius sedap..terutamanya time mata tengah ngantuk dan kepala ting tong mamai nak terlelap.. buleh naik angin dibuatnya!! Tetapi tensen kerana tak boleh nak belasah kerana dengan segera dia akan membuat muka comel dan berpura2 nangis...

Yaaa... buat2 nangis pun adalah kehebatannya yang tiada tandingan!.. Anda akan segera 'cair' dan memeluknya.. dan dia akan berkata dalam hati.. "Ahaa...selamatttt!"

Mandi pun mau sengih jugak.. Segala periuk belanga, gelas cawan saya dah dijadikan hak milik mutlaknya.. Dan saya tak mampu melakukan apa-apa.. Iskkk!


No body mess with me or you'll gonna get it! Ammmaaa!





"Mau cari pasal dengan saya...?? Prettttt! hambek kao!"

My Drool Master...air liurnya saja bergelen-gelen.. Ish ish ishhh!
^_^

1 comment: