Tuesday, April 3, 2012

April Yang Bermakna..


Assalamulaikum..

Seumur hidup saya ni tak pernah saya menantikan kehadiran April dengan bersungguh-sungguh seperti tahun ini. Saya siap beli tudung baru lagi menantikan 2 April. Apa yang best sangat tentang April?? Nak tau sebabnya?? Sebabbb......

Bulan April adalah Bulan Kesedaran Autisme!

Hoorayyy...!! Seronok dan excited sangat macam nak beraya la pulakkk... :))

2nd April pula adalah Hari Kesedaran Autisme Sedunia. Dan BIRU adalah warna temanya. 1st time saya sambut tahun ni...dengan semangat jitu pakai serba biru ke opis. Yeehaaa!





Walaupun orang lain tak sambut, saya tetap happy. Ada aku kesah?? Hehehe...



Inilah gambar Hero Malaya ku berbaju biru.. Hensem tak??


SELAMAT MENYAMBUT BULAN KESEDARAN AUTISME!

No comments:

Post a Comment