Saturday, December 24, 2011

Super Intelligent Eusoff







Tak tahulah apa yang menyebabkan Eusoff sangat pandai mengeja 2,3 hari ini. Yang pastinya aku sebolehnya bagi dia makan less sugar diet. No sweet drinks, no more lollipops and definitely no chocolate. Tak bagi dia makan roti, tapi mee dia bedal jugak. Yelaa...favorite food dia tu. Yang pastinya bila dia lapar je, aku sumbat nasik banyak2 kat dia. Susu masih minum lagi, tapi dah tak kerap la. Just 2 botol mcm tu je sehari. Especially time dia nak tido..

Yang lainnya...mungkin aku ambil cuti dan berkepit dengan dia je..mandi, makan, main.. Semuanya dengan aku sebab babah balik kampung dengan kakak, jadinya kalau dah omak spesis cikgu ni abih la anak tu asyik diajak main educational games je la jawabnye. Hehe... Daniel pulak masih batuk lelah, tapi dah tak seteruk hari tu.. Sebab tulah aku tak follow sekali En. Hubby balik umah mak dia. Sebab nak bagi Daniel sembuh betul2 dulu..

Berikut adalah beberapa ejaan baru Eusoff yang agak complicated. Aku ni yang over-excited nengok keterean beliau mengeja. Bertepuk tangan bagai nak rak setiap kali dia berjaya eja perkataan tu..Fuhh..respek kat Eusoff. Belum ajar lagi dah pandai..Clever boy!!!

Gambar-gambar ni aku letak sebahagian je. Banyak lagi tapi maleh nak upload..line agak lembab le pulak hari ni. Lain kali aku upload la ye?

No comments:

Post a Comment