Friday, December 16, 2011

Daniel 5 Months


Salam Jumaat..

Agak lama dah tak berkongsi cerita mengenai Daniel. Balik2 cite si Usop je.. Bukan apa, aku masih dalam fasa mengenali dan buat research mengenai Autism, jadi sepenuh masa senggang aku di pejabat atau di rumah didedikasikan buat mencari info mengenainya..demi masa depan Eusoff.

Oke, back to topic. Entry kali ini aku nak cerita mengenai buah hati ku yang kiut-miut..Si comel Daniel..bile aku geram aku suka panggil dia Niel, atau Kedei..haha..tah pape nama gelarannye terutama yg Kedei tu..sebenonye ia adalah kependekan dari 'Kenit' yang membawa suku kata 'Ke' dan 'Dei' tu tu adalah kependekan dari 'Daniel' yang disebut bunyinya sebagai 'deniel'.. Hasilnya terbitlah 'Kedei'... Pahamkah anda sekalian? Walaupun aku tau korang pening-pening lalat memahami maksudnya, tapi aku tetap nak gelak jugak..heheheh..

Daniel sangat la comel.. Dia dah pandai meniarap, sangat suka tersenyum dan pandai ketawa terkekek-kekek. Paling dia minat main 'Tom-tom nukut'.. Aku belum geletek lagi dia dah gelak2. Oh..geramnya tengok dia..rasa nak gigit-gigittttt! Sila tahan kegeraman anda ketika menyaksikan kecomelan beliau seperti di dalam gambar yang telah dikepilkan di atas. Selamat berhujung minggu!
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment