Monday, June 6, 2011

Wooo...tak laratnya!!

Sebulan lagi menanti tarikh bersalin ni memang memenatkan... Nak duduk susah, nak bangun susah, nak pegi toilet cangkung...hoho...jangan mimpilah!! Nak tidur senak, nak ngajar penat, nak masak penat, nak buat keje umah tak larat, nak jalan-jalan kaki bengkak dan perut asyik mengeras je..nak drive pulak, perut kena stereng (lupa nak cakap yang kaki aku ni pendek, so nak adjust driver's seat nanti tak lepas nak tekan pedal minyak pulak....chait! Jgn gelak oke??)...

Segala-galanya sudah tak selesa nak dilakukan...Ditambah dengan pelvic pain yang semakin teruk, dan si Eusoff tak habis-habais nak berdukung kat rumah... Kesian tengok mukanya yang mengharap dan gaya manjanya terlompat-lompat menghalang aku dari terus berjalan tak mempedulikan dia, aku dukung jugaklah...walaupun pinggang aku rasa nak patah.

Mr. Hubby banyak jugak membantu kat rumah...Alhamdulillah. Kadang-kadang dia yang lebih menguruskan anak-anak daripada aku. Kesian... kadang-kadang tidur pun berlingkar dengan anak-anak...Sorang anak kat celah ketiak, sorang kat kaki... Sebab nak bagi aku tidur selesa la tu... So sweet.... :)

Tak sabar rasanya nak pegi appointment kat Klinik O&G HTAA tu untuk dapatkan tarikh booking operation aku...Tak sabar rasanya nak lahirkan si kecik ini... Yang penting..penderitaan aku mengadap penyakit gestational diabetes melitus (GDM) ni akan berakhir...dah tak sanggup nak cucuk insulin oke... Kesian kaki aku!!!

No comments:

Post a Comment