Tuesday, May 24, 2011

Sakit Pelvik..

Argghh...Sakitnya!! Masalah sama masa mengandungkan Eusoff berulang lagi. Sakitnya tulang pelvik aku ni Tuhan aje yang mengetahui. Kalau dah bersila atau duduk di lantai, atau semasa duduk tahiyat dalam solat, masalah ni akan bertambah teruk sampai aku tak boleh bangun.

Malam tadi sampai tak lena tidur sebab setiap kali nak beralih posisi tidur punyalah sakit sampai rasa nak nangis. Agaknya semalam masa pendaftaran pelajar kat ofis, aku banyak sangat berjalan kot... Hari tu masa Diploma Show dah jadi sekali dah macam ni sampai doktor beri 2 hari MC. Cuma kali ni aku malas nak ke klinik. Esok tak tahulah...kalau aku masih boleh drive, aku pegi la keje. Kalau tak memang komfem akan MC lagi.

Kat sini ada maklumat lebih lanjut mengenai Sakit Pelvik.. Perghh! Memang sengsara!!

No comments:

Post a Comment